close

這首歌是Olivia自己創作的 是沒有gnash的版本 聽起來乾淨很多(沒有髒話

36424401_350_350.jpg

All alone I, watch u watch her 這是我覺得描述單戀最深刻的一句

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=4rpShILrsWE

 

 

Feeling used, but I'm still missing you

感覺習慣了, 但還是想著你
And I can't see the end of this

我不知道這種感覺會不會有結束的一天
Just wanna feel your kiss against my lips

只想要你的吻觸碰我的唇
And now all this time is passing by

那麼長一段時間了
But I still can't seem to tell you why

我還是沒辦法告訴你為何
It hurts me every time I see you

看到你心就會痛
Realize how much I need you

因為發現我有多需要你

 

 

I hate you, I love you

我愛你, 我恨你
I hate that I want you

我討厭我想得到你
Don't want to, but I can't put

我想但還是無法
Nobody else above you

放下你去愛別人
I hate you, I love you

我愛你, 我恨你
I hate that I want you

我討厭我想得到你
You want her, you need her

你想要她, 你需要她
And I'll never be her

而我永遠不會成為那個她

 

 

 What about all the times

那些時間又算甚麼?
You would pick me up and we'd just drive

你接我出去開著車閒晃
Around until we found a place to stay and waste the day away

直到我們找到個地方停下然後這天就那麼過了
We'd do nothing but it was okay with me

沒做甚麼但我覺得也不錯
You say it's not good to spend all my time

你說對浪費我所有時間
Thinking about you so late at night

半夜想著你對我沒有好處
But I can't stop once I start it's like an avalanche

但這就像雪崩, 一開始就無法停下了
Thoughts coming and I just wanna hold your hand

我不停想著你 只想牽著你的手
Hold your breath, I'm going under

憋著氣息
Not coming up 'til this night is over

我不會停止想你直到夜晚結束
'Til this night is over

直到夜晚結束

 

 

I hate you, I love you

我愛你, 我恨你
I hate that I want you

我討厭我想得到你
Don't want to, but I can't put

我想但還是無法
Nobody else above you

放下你去愛別人
I hate you, I love you

我愛你, 我恨你
I hate that I want you

我討厭我想得到你
You want her, you need her

你想要她, 你需要她
And I'll never be her

而我永遠不會成為那個她

 

All alone, I watch you watch her

我獨自一人看者你注視著她
Like she's the only girl you've ever seen

就像她是你唯一見過的女孩
You don't care, you never did

不你不在乎, 你從來
You don't give a damn about me

你根本不在乎我的死活
Yeah, all alone, I watch you watch her

獨自一人看著你注視著她
She is the only thing you've ever seen

她就是你眼中唯一的事物
How is it you never notice

你怎麼從未注意到?
That you are slowly killing me

你正在緩慢地殺死我

 

I hate you, I love you

我愛你, 我恨你
I hate that I want you

我討厭我想得到你
Don't want to, but I can't put

我想但還是無法
Nobody else above you

放下你去愛別人
I hate you, I love you

我愛你, 我恨你
I hate that I want you

我討厭我想得到你
You want her, you need her

你想要她, 你需要她
And I'll never be her

而我永遠不會成為那個她

arrow
arrow
    全站熱搜

    cringe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()